Skip to main content

LEADERSHIP IN IZOBRAŽEVALNI NADZOR


<data: post.body/>
I. Študija teorijeA. Osnove vodenja izobraževanja1. Voditelji in vodstvoParadigma vodenja je nekaj zelo dinamičnega in ima veliko zapletenost. Obstaja več teorij o rojstvu vodstva. Prvič, genetska teorija, ki jo vodja misli, je rojena z genetskimi lastnostmi genskega vodstva njegovih staršev. Drugič, družbena teorija, ki verjame, da voditelji niso rojeni, ni talentov vodje. Voditelji so oblikovani skozi izobraževanje in izkušnje. Biti dober peminin se lahko naučimo iz izobraževanja in izkušenj. Tretjič, ekološka teorija, ta teorija poskuša združiti dve teorije zgoraj, tako da se ugotovi, da je uspešen vodja, če ima čas, prirojen talent, znanje in spretnosti, pridobljenih z izobraževanjem in intenzivno usposabljanje tok.Izraz vodenje se je rodil kot logična posledica človeškega vedenja in kulture, ki se je rodil kot posameznik, ki ima zelo visoko socialno odvisnost pri izpolnjevanju svojih potreb. V prizadevanju za zadovoljevanje potreb človeških bitij so nato oblikovale organizacije od majhnih do velikih medijev, da bi zadovoljile potrebe in ohranile različne interese. V indonezijskem vodja se pogosto označuje kot kneza, vodja, pionir, graditelj, vzor, ​​mentor, administrator, koraka, predsednik, vodja, vodenje, kraljev, starešine, in tako naprej.Vodja je vloga v določenem sistemu; zato oseba, ki ima formalno vlogo, nima nujno vodstvenih sposobnosti in morda ne more voditi. Izraz "vodstvo" se v bistvu nanaša na veščine, sposobnosti in ravni vpliva, ki jih ima; zato vodstvo lahko imajo ne-vodje. Medtem ko se izraz svinec uporablja v kontekstu rezultatov uporabe vloge osebe, ki se nanaša na njegovo sposobnost vplivanja na druge na različne načine.Tukaj je nekaj opredelitev vodstva, ki predstavljajo vsebino koncepta vodenja.a. Sposobnost in pripravljenost osebe, da vpliva, vodi in usmerja druge, da bodo naredili nekaj za doseganje skupnih ciljev.b. Pripravljenost in sposobnost osebe v procesu vplivanja, spodbujanje, vodenje, usmerjanje in mobilizirati drugi prostovoljno darujejo največjo sposobnost za doseganje zastavljenih ciljev.c. Sposobnosti in spretnosti za osebe, ki vplivajo na vedenje drugih, da razmišljajo in delujejo na tak način, da s pomočjo pozitivnega vedenja mu daje resnično prispevek pri doseganju skupnih ciljev, ki so bili določeni.
   
Od številnih definicij nad skian obstajajo podobnosti, da je bistvo, ki pomeni proces vplivanja na druge, da storijo ali akt, kot voditelji želijo doseči skupni cilj, ki je bil nastavljen. Tako se lahko sklepa, da je vodstvo znanost in umetnost, ki vpliva na ljudi ali skupine ljudi, da razmišljajo in delujejo s pozitivnim vedenjem, da bi dosegli skupne cilje učinkovito in učinkovito.2. Pregled Siangkat Razvoj teorije vodenjaOcene vodenja vključujejo večdimenzionalne študije, iz te študije so bile pridobljene različne teorije. Najstarejša teorija je Teorija teorije ali teorija, ki se običajno imenuje vgrajena teorija. Ta teorija se je razvila v 40. letih prejšnjega stoletja, izhajajoč iz utemeljitve, da uspeh voditelja določajo značilnosti ali lastnosti, ki jih ima vodja. Značilnosti so z odločanjem o osebnih značilnostih vodje, vključno z: nadarjenimi talenti, značilnostmi vodij, fizičnimi dejavniki, osebnostjo, inteligenco in komunikacijskimi veščinami. Predpostavka teorije o naravi je, da postane uspešen voditelj, ki ga močno določajo osebne sposobnosti. Biti vodja mora imeti lastnosti, ki bi morale biti vodje. Lastnosti, ki naj bi imela z vodjo samo med drugo: namenjen, dostojanstven, pošten, inteligenten, odločilno, odziven, simpatična, prijazna, vljuden, pobuda, premišljen, krepko, enostavno, visoko mislečimi, odgovoren, zanesljiv, pošten in iskren.V resnici je nemogoče, da ima vodja popolne vse lastnosti, ki jih mora imeti vodja. Navsezadnje je ta teorija opuščena, ker ni veliko odločilnih elementov, ki bi lahko razlikovali med voditelji in ne-voditelji.Z odlaganjem in pretokom zanimanja za teorijo nosilcev teorija vedenja, bolj znana kot vedenjska teorija. Ta teorija pristop temelji na ideji, da uspeh in neuspeh voditelja opravi odnos in odnos vodje. Stil dišave

Comments

Popular posts from this blog

Geography Teacher

Geography Teacher In Practicing Geography Lesson Learning to Foster Love Attitude of the Homeland and Care for the Environment <data: post.body /> a. Growing Love Attitude of the Fatherland Love the homeland can be grown developed in the learning of geography through the role of a teacher that is in the following way: • Teachers can show areas that belong to the country of Indonesia either through maps, globe or satellite imagery so that students will know which areas are included in our country (NKRI) so that if there is a secret seizure of the region eg shifting the country border benchmarks, then we will be able to find out. This shows in addition to the role of geography as a giver of regional knowledge of the country also contribute in maintaining the territorial integrity of the Unitary State of the Republic of Indonesia. • Teachers can show the distribution of natural resources in Indonesia, then the teacher asks the students about how to cultivate the potential ...

Influence Climate change on the environment

<data: post.body />    Climate change is the change of temperature, air pressure, wind, rainfall, and humidity as a result of global warming. Due to the greenhouse gas effect, the greenhouse gases will continue long-wave radiation that is hot, so the surface temperature of the earth will rise and become hotter where the rate of increase of heat is directly proportional to the rate of change of greenhouse gas concentration. with the rate of change in greenhouse gas concentrations.       If there is a rise in global average temperature of 1.5-2.5oC, the possibility of extinction will occur 20-30 species of flora and fauna. The level of ocean acidity will increase with increasing CO2 in the atmosphere. This will have a negative impact on marine organisms such as coral reefs and organisms that depend on coral reefs. Coastal areas will be increasingly vulnerable to coastal erosion and sea level rise will occur. The average flow of river water...

Meaningful Learning Process

<data: post.body /> <script data-ad-client="ca-pub-2283241520599098" async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>     Meaningful learning is a learning process whereby new information is linked to the structures of understanding that a person already in the process of learning is having. Learning takes place when students try to connect new phenomena into their knowledge structures. That is, the lesson material must match the student's abilities and must be relevant to the cognitive structure of the student. Therefore, the lesson should be related to the concepts that students already have, so that the new concepts are completely absorbed by it. Thus, students' emotional intellectual factors are involved in learning activities.      Meaningful learning is a fun lesson that will have the advantage of reaping all the information intact so that the final consequence improves the student's ...