Zagotoviti dobre povratne informacije za izboljšanje učnih dejavnosti
<podatki: post.body />
Kakovost učnih rezultatov se bo povečala, če bo v učenju prišlo do interakcije. Zagotavljanje povratnih informacij učiteljev študentom je ena od načinov interakcije med učitelji in učenci. Povratne informacije bi morale pokazati več prednosti kot slabosti študentov. Poleg tega mora biti način posredovanja povratnih informacij vljuden. Predvideno je, da bodo učenci bolj samozavestni pri soočanju z nalogami nadaljnjega učenja. Učitelji morajo stalno preverjati delo študenta in dajati pripombe in opombe. Zapisi učiteljev, ki se nanašajo na študentsko delo, so bolj pomembni za samorazvoj študentov od števila.
<podatki: post.body />
<podatki: post.body />
Kakovost učnih rezultatov se bo povečala, če bo v učenju prišlo do interakcije. Zagotavljanje povratnih informacij učiteljev študentom je ena od načinov interakcije med učitelji in učenci. Povratne informacije bi morale pokazati več prednosti kot slabosti študentov. Poleg tega mora biti način posredovanja povratnih informacij vljuden. Predvideno je, da bodo učenci bolj samozavestni pri soočanju z nalogami nadaljnjega učenja. Učitelji morajo stalno preverjati delo študenta in dajati pripombe in opombe. Zapisi učiteljev, ki se nanašajo na študentsko delo, so bolj pomembni za samorazvoj študentov od števila.
<podatki: post.body />
Comments