Skip to main content

Nalezljive bolezni

PMS: SKABIJE (GUDIG)Je nalezljiva bolezen, da je ena oblika prenosa preko spolnega stika poleg neposrednega stika, kot je uporaba odej, brisač itd.Bolezen je posledica vrste parazita, imenovanega Sarcopfes scbiei, s kliničnimi simptomi, kot so:* srbenje ponoči* so med prsti, zložljivimi komolci, pazduhami, spolnimi deli itd.* je okužba v družinskem okolju.Znak te bolezni je odkritje klopov Sarcoplov pri mikroskopskem pregledu.
PMS: CYLINDICSSifilis je znana po precejšnjem ravnanju, predvsem zaradi vse večje socialno-ekonomske ravni, dlje pa se število dogodkov zmanjšuje.Syphilis je ena od klasičnih vrst PMS (ker obstaja že dolgo), se pogosto imenuje Lion King ali Lues.Zdravilo Germs se imenuje: Treponema pallidum, njegovi klinični simptomi vključujejo:* Snemanje je dovolj dolgo, tj. 2-3 tedne* Rana je čistejša in brez bolečinO genitalijah, anusu in ustih* Povečane bezgavke

PMS: GONORRHOEGonorrhe ali pogosto imenovana GO (Gonorrhea) je ena vrsta spolno prenosljivih bolezni (STD), ki se pogosto pojavlja v Indoneziji.Ocenjuje se, da obstaja več kot 150 milijonov primerov GO na svetu vsako leto, in to dokazuje, da je GO spolno prenosljiva bolezen, ki je precej berbahaya.Penyakit povzroča neke vrste kalčkov, ki se imenuje: Neisseria gonorrhoe.Simptomi:* V zgodnjih fazah so pogosto asimptomatični.* Obdobje inkubacije je zelo kratko, tj. 2-5 dni od spola.* Srbenje, vročina in krvavitev ter bolečine med erekcijami (zlasti pri moških). Izliv tekočine / sekref kanfal kot gnoj iz genitalij.Diagnoza pri ženskah je zelo težka.Pri dojenčkih se pogosto pojavljajo simptomi:* Konjunktivnost* Oedem Palpebra* Zaradi dela
PMS: aidsAIDS (Acquired Immuno Defisiency sindrom) je suatau sindromata oblika ali skupina simptomov, ki jih imunskega menurunan in drastične povzročajo, in ker je virus HIV ali virus humanum imunske pomanjkljivosti.Virusi vstopijo v telo s posrednikom krvi, semena, vaginalnih izločkov in drugih telesnih tekočin. Večina (75%) okužb se zgodi preko spolnega stika. Okužba s HIV zagotavlja nespecifične klinične simptome, ki se gibljejo od asimptomatske v zgodnjih fazah do hudih simptomov v poznejši fazi.Trenutno je AIDS razvrščen med najbolj nevarne vrste spolno prenosljivih bolezni, ker:* izklopi* ni zdravila ali cepljenja* Novi simptomi vidijo 5-10 let kasneje* Širjenje je zelo hitroPrenos AIDS-a se lahko pojavi:* spolni stik* kontaminirana brizga* transfuzija krvi / krvni izdelki* prek noseče matereBolezen ima tipične klinične simptome: glavne simptome in manjše simptome. Glavni simptomi vključujejo:1. Visoka telesna temperatura in ne dol in dol za en mesec2. Izguba teže drastično doseže več kot 10%3. Podaljšana driska za mesec neprekinjeno.Zmerni manjši simptomi vključujejo:* Kašelj, ki traja več kot en mesec* ponoči znoj* Telo čuti šibke ali rane, ki se ne zdravijo.Poleg tega lahko pride do aidsa zaradi vedno večjega števila skupin z visokim tveganjem, vključno z:* odvisniki od drog, narkotiki; itd.* WTS ali spolni delavci* homoseksualni ali heteroseksualni ljudje* bolniki s talasemijo itd.<podatki: post.body />

Comments

Popular posts from this blog

Geography Teacher

Geography Teacher In Practicing Geography Lesson Learning to Foster Love Attitude of the Homeland and Care for the Environment <data: post.body /> a. Growing Love Attitude of the Fatherland Love the homeland can be grown developed in the learning of geography through the role of a teacher that is in the following way: • Teachers can show areas that belong to the country of Indonesia either through maps, globe or satellite imagery so that students will know which areas are included in our country (NKRI) so that if there is a secret seizure of the region eg shifting the country border benchmarks, then we will be able to find out. This shows in addition to the role of geography as a giver of regional knowledge of the country also contribute in maintaining the territorial integrity of the Unitary State of the Republic of Indonesia. • Teachers can show the distribution of natural resources in Indonesia, then the teacher asks the students about how to cultivate the potential ...

Influence Climate change on the environment

<data: post.body />    Climate change is the change of temperature, air pressure, wind, rainfall, and humidity as a result of global warming. Due to the greenhouse gas effect, the greenhouse gases will continue long-wave radiation that is hot, so the surface temperature of the earth will rise and become hotter where the rate of increase of heat is directly proportional to the rate of change of greenhouse gas concentration. with the rate of change in greenhouse gas concentrations.       If there is a rise in global average temperature of 1.5-2.5oC, the possibility of extinction will occur 20-30 species of flora and fauna. The level of ocean acidity will increase with increasing CO2 in the atmosphere. This will have a negative impact on marine organisms such as coral reefs and organisms that depend on coral reefs. Coastal areas will be increasingly vulnerable to coastal erosion and sea level rise will occur. The average flow of river water...

Meaningful Learning Process

<data: post.body /> <script data-ad-client="ca-pub-2283241520599098" async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>     Meaningful learning is a learning process whereby new information is linked to the structures of understanding that a person already in the process of learning is having. Learning takes place when students try to connect new phenomena into their knowledge structures. That is, the lesson material must match the student's abilities and must be relevant to the cognitive structure of the student. Therefore, the lesson should be related to the concepts that students already have, so that the new concepts are completely absorbed by it. Thus, students' emotional intellectual factors are involved in learning activities.      Meaningful learning is a fun lesson that will have the advantage of reaping all the information intact so that the final consequence improves the student's ...